Menu

niedziela, 4 grudnia 2016

DIY - bileciki na prezenty

Cześć wam. Dzisiaj przychodzę do was z postem o tytule DIY. A mianowicie będziemy robić bileciki na prezenty. Oczywiście DIY o pakowaniu prezentów pojawi się już wkrótce. Do zrobienia ich wykorzystałam:

- zwykły papier
- wstążka
- sznurek jutowy
- papier ozdobny
- taśma washi tape
- dziurkacz zwykły
- nożyczki
- klej

A więc zabieramy się do pracy! Najpierw wycinamy z papieru zwykłego coś na kształt prostokąta. Potem odcinamy boki w następujący sposób: na wstępie chciałam od razu przeprosić za złą jakość zdjęć, lecz mój aparat fotograficzny jest zepsuty, musiałam zrobić zdjęcia telefonem.



Możemy dla lepszego efektu zrobić zaokrąglone rogi. Kolejnym etapem tego będzie wycięcie dziurki na sznurek lub wstążkę dziurkaczem. Tutaj można zrobić albo zwykłym, albo takim ozdobnym dziurkaczem. Następnie zawiązujemy sznurek jutowy lub wstążkę dowolnym sposobem. Oto przykład:

To mój sposób. Kolejnym krokiem jest ozdabianie. Tutaj naprawdę można ponieść się wyobraźni. Można ozdobić przedmiotami wyżej wymienionymi tak jak taśma ozdobna lub wstążka albo papier, można użyć też innych rzeczy do zrobienia tego. Oto mój sposóbna ozdabianie:




Tutaj pokazałam wam moje wszystkie bileciki. Jak już wspomniałam, technika jest zupełnie dowolna. Te bileciki do wspaniała ozdoba do naszego prezentu który będzie pod choinką. Wtedy już bez problemu rozpoznamy dla kogo jest podarunek. Myślę że bilecik zrobiony w ten sposób ucieszy nie jedną osobę. 

Uściski 
Magda


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz