Menu

poniedziałek, 5 grudnia 2016

DIY - do czego można wykorzystać taśmę dekoracyjną

Witajcie w ten piękny poranek. Ja - właśnie jestem chora, więc myślę że będzie się pojawiać więcej postów na blogu, ponieważ będę mieć trochę więcej czasu. Siedzę właśnie z gorącą herbatą pisząc ten post. Przejdźmy do DIY - do czego można wykorzystać taśmę dekoracyjną? to temat na dziś. A więc... taśmę dekoracyjną, czyli washi tape możemy wykorzystać do wszystkiego. Możemy ozdobić bardzo dużo rzeczy. Ja nie ukrywam bardzo inspiruję się, i wykorzystuję tę taśmę do wszystkiego co wpadnie mi w ręce. Na ogół posiadam 8 świątecznych taśm, które kupiłam wczoraj. Jeśli będzie dużo zapytań gdzie kupuję, czy coś to zrobię o tym oddzielny post, a gdy zaopatrzę się w kolejne rolki, zrobię kilka kolejnych postów. Myślę, że takim pierwszym sposobem, dość popularnym, jest zawijanie taśmy na ołówek, zeszyt lub innych przedmiotów szkolnych, które posiadamy. Ja zrobiłam kilka wersji kolorystycznych:



Tak się prezentują moje przybory. Owijanie ich jest bardzo proste. Wystarczy zmierzyć długość ołówka, zeszytu lub innych przedmiotów, odmierzyć ilość taśmy, przykleić i gotowe! Efekt końcowy jest naprawdę zadziwiający. Kolejnym sposobem, który zdecydowanie polecam, by nadać życie codziennym przedmiotom, jest tablica korkowa, a dokładnie jej ozdabianie. Można zrobić specjalne karteczki, by nadać efektu naszej tablicy. Ja zrobiłam takie karteczki z zapiskami za grudzień i styczeń, lecz wy możecie np. zrobić swój plan lekcji, lub inne pomysły które wpadną wam do głowy.


Kolejnym sposobem, lecz chyba moim ulubionym, którym ubóstwiam, są zakładki. Można je robić na milion sposobów. Ja zrobiłam takie najprostsze.



Kolejnym etapem (jeśli mogę to tak nazwać) jest ozdabianie prezentów, lub ich części. We wczorajszym poście "DIY - bileciki na prezenty" mogę wszystkim polecić tę taśmę. Nadaje się ona perfekcyjnie. Jeśli chcesz zobaczyć to DIY, to zapraszam do ostatniego postu.



Mój dawny pomysł, czyli pomysł na klamerki, jest stary i sprawdzony! Można ozdobić nie jeden spinacz, i być zadowolonym do woli.



Słomki do napojów - to idealne rozwiązanie z serii "która to jest moja słomka?" można ten problem z łatwością rozwiązać.



Równie dobrze można też ozdobić swój CASE NA TELEFON. Doda to uroku nie jednemu telefonowi.



Ostatnio wpadłam, by ozdobić trochę swoje kosmetyki. Na pierwszy rzut poszła pomadka z Rossmanna. Możecie też ozdobić inne kosmetyki, ale pamiętajcie, że muszą być one dość typowych kształtów.



Następnym pomysłem, który mam w głowie od dawna, to ozdabianie kabli. Tylko uważajcie z ilością tej taśmy!



Taśmę dekoracyjną można również połączyć z listami zakupów, lub innych rzeczy organizacyjnych. Równie dobrze możemy takie karteczki zawiesić na lodówkę, by pamiętać o najważniejszych informacjach.



Kolejnym, już jednym z ostatnim jest ozdabianie świeczek zapachowych, tych małych podgrzewaczy. Jest naprawdę świetnym sposobem, w chłodnie, jesienno-zimiowe wieczory. Nada uroku nie jednemu pokojowi.




Myślę, że tyle sposobów na dzień dzisiejszy wystarczy. A wy czym ozdabiacie swoje przedmioty?
Uściski
Bez zmian - Magda

3 komentarze:

  1. Hej Madzia, tu Jula dzięki twoim pomysłom napewno moje życie stanie się kolorowsze <3 kocham ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń